(06272) 2 70 03 dnz-zolushka-4@yandex.ua
 Регистрация

Моніторинг якості освіти

Viktoria 2-01-2018, 00:26 292 Головна інформація

 

Результати моніторингу  якості освіти за 2016 – 2017 навчальний рік

            У дошкільному навчальному закладі два рази на рік (I та II півріччя) проводилася робота щодо визначення рівня розвитку компетенцій дітей всіх вікових груп відповідно до освітніх ліній, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та програм «Дитина» й «Впевнений старт». Отримані результати узагальнювалися, порівнювалися та вносилися відповідні корективи щодо якісного засвоєння дітьми програмного матеріалу. 

Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій

дітей раннього віку  відповідно до освітніх ліній, 

визначених програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»

     

<!--[if !vml]--><!--[endif]-->Освітні лінії

 

 

 

 

 

 

Термін оцінювання

 

Особистість дитини

Дитина в соціумі

Дитина у природному довкіллі

Дитина в світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

Загальний показник

І півріччя

70%

71%

77%

62%

64%

77%

62%

69%

ІІ півріччя

79%

85%

87%

76%

75%

83%

75%

80%

Динаміка

+9%

+14%

+10%

+14%

+11%

+6%

+13%

+11%

    

Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій

дітей молодшого дошкільного віку відповідно  до освітніх ліній, 

визначених програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»

 

<!--[if !vml]--><!--[endif]-->Освітні лінії

 

 

 

 

 

 

Термін оцінювання

 

Особистість дитини

Дитина в соціумі

Дитина у природному довкіллі

Дитина в світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

Загальний показник

І півріччя

80%

73%

77%

64%

74%

86%

70%

74%

ІІ півріччя

94%

92%

85%

83%

85%

92%

80%

87%

Динаміка

+14%

+19%

+8%

+19%

+11%

+6%

+10%

+13%

 

 

Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій

дітей середнього дошкільного віку відповідно до освітніх ліній, 

визначених програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»

 

<!--[if !vml]--><!--[endif]-->Освітні лінії

 

 

 

 

 

 

Термін оцінювання

 

Особистість дитини

Дитина в соціумі

Дитина у природному довкіллі

Дитина в світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

Загальний показник

І півріччя

89%

85%

87%

71%

81%

80%

79%

81%

ІІ півріччя

97%

92%

96%

88%

89%

89%

87%

91%

Динаміка

+8%

+7%

+9%

+17%

+8%

+9%

+8%

+10%

     

Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій

дітей старшого дошкільного віку відповідно до освітніх ліній, 

визначених програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»

    

<!--[if !vml]--><!--[endif]-->Освітні лінії

 

 

 

 

 

 

Термін оцінювання

 

Особистість дитини

Дитина в соціумі

Дитина у природному довкіллі

Дитина в світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

Загальний показник

І півріччя

88%

86%

90%

82%

92%

91%

89%

88%

ІІ півріччя

97%

94%

97%

90%

97%

96%

97%

95%

Динаміка

+9%

+8%

+7%

+12%

+5%

+5%

+8%

+7%

   

Рівень розвитку музичних здібностей дошкільників

 

Рівень оволодіння дітьми дошкільного віку основними рухами 

 <!--[if !vml]-->Рівень оволодіння дітьми раннього віку основними рухами <!--[if !vml]--> Результативність психологічного супроводу дітей 

        Відповідно до річного плану практичного психолога  на 2016-17 навчальний рік, було організовано дослідження соціально психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі, за  допомогою діагностичного пакету ОЦПП  (укладач Голуб І.Є.)

 

       Метою дослідження було виявлення рівня розвитку  основних компонентів шкільної готовності і визначення рівня психологічної готовності майбутніх першокласників до навчання.

 

        В діагностуванні прийняли участь 49 дітей, яким на 01.09.15 рік виповниться 6 років  та отримані наступні результати:

 

Фізичний розвиток

 

Здорові

Ослаблені

51% (25 дітей)

49% (24 дитини)



 

 

Інтелектуальна сфера

 

Високий рівень

Достатній рівень

Низький рівень

36,8% (8 дітей)

63,2% (31 дитина)

0%

 

            Під час діагностування інтелектуальної готовності оцінювались такі психічні процеси: увага, сприйняття, мислення, пам'ять, мова. За даними діагностики в цьому році переважно всі діти вміють чітко визначати звуки напочатку, в середині та наприкінці слова, безпомилково узагальнюють та класифікують предмети, знаходять зайве. У дітей добре розвинута пам'ять, увага, сприйняття та вони мають широку пізнавальну базу.

 

 

Соціальна готовність

 

Достатній 

Недостатній 

100% (49 дітей)

0%



 

    Діагностика рівня соціальної зрілості показала, що діти вміють  будувати та підтримувати відносини з однолітками, мають навички спілкування з ними.

 

 

Мотиваційна готовність на шкільні види діяльності

 

Пізнавальний 

Ігровий 

69,3% (34 дитини)

30,7% (15 дітей)

 

     Діагностика мотиваційної готовності показала, що у дітей старшого дошкільного віку  домінує пізнавальний мотив навчання. У дітей добре сформована «внутрішня позиція майбутнього першокласника» і вони виявляють бажання навчатись. Діти розуміють що в школі використовуються правила та оціночна системи знань, але у 15 дітей присутній   ігровий мотив навчання.

 


Емоційно-вольова готовність

 

Довільна регуляція

Агресивні прояви

Рівень тривожності

Самооцінка

хороша

достатня

недостатня

знижена

яскраво виражена

завищена

помірна

знижена

знижена

адекватна

завищена

45%

49%

6%

100%

0

2%

75,5%

20,5%

0

26,6%

73,4%

 

               Діагностика емоційно-вольової готовності показала, що  переважно всі діти вміють долати труднощі, виправляти помилки та регулювати свою поведінкою як з допомогою дорослого так і самостійно.

 

      За результатами вторинної діагностики можливо зробити наступні висновки:

 
  • збільшилась кількість дітей з достатнім та  високим рівнем готовності до навчання. У дітей розвинена  дрібна моторика, добре сформована «внутрішня позиція майбутнього першокласника», вони виявляють бажання вчитися. На 40% знизився недостатній рівень готовності дітей до навчання в школі.
  • результати психодіагностики дітей з вадами мови, які відвідують спеціалізовані групи підвищився порівняно з початком року на 82% завдяки системному підходу усіх суб’єктів освітнього процесу (вихователів, логопедів, психолога).
  • таким чином, виходячи з результатів психодіагностики видно, що в ході спільної роботи вихователів, практичного  психолога і батьків 100% випускників підготовлені до школи:  у дітей добре розвинені психічні процеси (пам’ять, увага, мислення, сприйняття), вони розуміють роль учня, виявляють бажання навчатися, вміють коригувати свою поведінку та знаходити спільну мову з однолітками та дорослими. 
 

 

   

скачать dle 11.1смотреть фильмы бесплатно

Похожие новости

Перелік освітніх компонентів

Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами     Базовий компонент

20.12.17 Головна інформація
Річний звіт

 ЗВІТ за 2017-2018 навчальний рік  завідувача  ДНЗ №

20.09.18 Документи
Інноваційна діяльність

  Інноваційні технології навчання та виховання в дошкільному закладіЗ появою Державного

23.02.17 Інноваційна діяльність
Програмно-методичне забезпечення дошкільної освіти в Україні

Про чинні програми з дошкільної освіти в Україні  Відповідно до листа Міністерства освіти

10.02.17 Програмне забезпечення
Нормативно-правова база з забезпечення дошкільної освіти в Україні

 Нормативно – правова база з організації дошкільної освіти в Україні Закони України:Про

10.02.17 Нормативно-правова база

Copyright © 2016 . Все права защищены. Копирование материала строго запрещено.
Закрити